עיתון כוויתי חושף: כך נתניהו התקפל בפני פוטין

שלמה ריזל No Comments on עיתון כוויתי חושף: כך נתניהו התקפל בפני פוטין
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העיתון הכוויתי 'אלראי' טוען כי יש בידיו חלקים משיחת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא רוסיה ולדמיר פוטין במוסקבה בשבוע שעבר, ואלו הן עיקרי הדברים: פוטין הסכים לבקשת נתניהו כי כל שיירת נשק בשטח לבנון היא מטרה לגיטימית עבור ישראל.

העיתון ציין כי אבל נתניהו והרמטכ"ל אייזנקוט נכנעו והסכימו עם פוטין כי כל מטוס ישראלי ייורט בידי הרוסים, אם יטוס מעל כוחות רוסים או לחלופין אם יפגע בחייל רוסי גם אם לא במזיד.

פוטין גם הדגיש כי בגלל המצב, קצינים רוסיים בסוריה מוגנים על ידי לוחמי ארגון הטרור חזבאללה ואמר לנתניהו שעיקר פעילותם של הרוסים היא בצפון סוריה והם אינם רואים בישראל אויב. חלק מהפגישה היתה גם לתיאום מודיעיני בעקבות תשתית המודיעין שרוסיה פרשה בסוריה כמו רדארים ותחנות תקשורת על מנת שלא יהיו אי הבנות.

משרד הביטחון הרוסי גם יצא בהצהרה השבוע כי בקרוב יהיו תרגילים במזרח הים התיכון ושהם חלק מגרף האימונים שאושרה בספטמבר 2014.

ובינתיים ברוסיה, יועצו לשעבר של הנשיא לענייני האסלאם, אלכסיי גרישין מזהיר מפני רדיקליזציה הולכת וגוברת של המוסלמים במדינה. להערכתו ההתערבות בסוריה עלולה רק להחמיר את המצב ולגרום לקיצוניים המקומיים לבצע פיגועי נקמה על אדמת רוסיה.



0 תגובות